Todor “Toše” Proeski

- In memoriam -

Todor “Toše” Proeski (25. januar 1981 - 16. oktobar 2007)

Ime: Todor Proeski

Nadimak: Tose

Datum rodjenja: 25.01.1981

Mesto rodjenja: Krusevo

Boja kose: braon

Boja ociju: braon

Horoskopski znak: vodolija

Omiljeni film: Kum

Omiljeno jelo: pica

Omiljeno pice: Martini



* * * *

Tose Proeski

Ako me pogledas u oci



* * * * * * * * * * * *

Ako me pogledas u oci

o meni nista vise ti neces znati

jer oci odati me nece

u moju odbranu ce ovaj put stati


Slobodno gledaj mi u usne

na njime ne pise bas nista vazno

koliko puta slicne tebi

usnama ovim ja sam ljubio lazno


Ref.

A ne gledaj mi u dlanove

jer oni ce me znam, odati

za samo jedan poljubac tvoj

sve moje tajne odmah prodati


I ne gledaj mi u cipele

jer reci ce ti o meni sve

da sam bas jednu takvu kao ti

trazio sve ove godine


Ako me pogledas u celo

nijednu boru tamo ti neces naci

sakrit' cu svoje pravo lice

glumit' cu da sam nocas od tebe jaci


Slobodno gledaj mi u usne

na njime ne pise bas nista vazno

koliko puta slicne tebi

usnama ovim ja sam ljubio lazno



* * * * * * * * *

Tose Proeski

Cija si



* * * * * * * * * * *

Ponovo si nocas mila

lagala da nisi bila s njim

ja to osetim


Ponovo su usne tvoje

drhtale ko da se boje

da ti ne oprostim


Zasto ti je to trebalo

zar nisi mogla ti priznati


Ref. 2x

Jos su ti usne umorne

i sve sto kazes znam da nije

jos su ti suve cipele

napolju znam da kisa lije


Jos su ti vreli obrazi

u oku sjaj ne prolazi

jos ti na licu pise cija si

samo moja nisi


Uzalud mi krijes lice

znam te oci izdajice

sve si odglumila


Isprljana poljupcima

otrovana dodirima

znam da si lagala


Zasto ti je to trebalo

zar nisi mogla ti priznati




* * * * * * * * *

Tose Proeski

Cujes li

* * * * * * * *

Cujes li, nocu kad se

svijetla ugase, ovu bol

srce kao da ne dise

spavaj moja ljubavi

samo ne zaboravi

ja cu da te volim zauvijek


Cujes li, rijeci

koje ne izgovorim

cinim sve samo da

te ne probudim

oduvijek i nikad tvoj

vrijedilo je zivjeti za to


Ref.

Da usne tvoje poljubim

i njezno da te zagrlim

da ti priznam ljubavi

da si moje sve

i gdje da nadjem srcu ljek

kad voljet cu te zauvijek

kad nijedno sjecanje

nemam bez tebe


Ref.

Da ti priznam ljubavi

da si moje sve

kad nijedno sjecanje

nemam bez tebe



T i si bio nas andjeo cuvar,andjeo dobrih dela.
Ostavio si nas u suzama,da patimo za tvojim preranim odlaskom.
Steta je to sto je sudbina uzela stvorenje vredno divljenju.
Evo i ako je proslo par dana od tvoje smrti,i dalje si tu u nasim mislima i nasim srcima.
Prolaze dani,ali vreme kao da stoji,kao da si jos uvek tu,sa nama.
Radost je nestala sa nasih lica tog kobnog dana 16 okt.
Ostala je samo tuga i vecna uspomena na tebe.
Evo mnoga srca i dalje kucaju samo za tebe,samo za naseg nesebicnog andjela.
Srca si osvajao svojim pesmama,dobrotom i predivnim osmehom.
Kada pogledam u nebo,znam da si medju andjelima,i da nas posmatras sa tugom jer nisi ovde sa nama.
I danas si legenda nad legendama,nas junak,nasa sjajna zvezda koja nece nikada da se ugasi.
Nastavio si svoj zivot negde gore,medju andjelima.
A Bog je dobio najlepseg i najboljeg andjela.
Sta reci o tebi osim:``Hvala ti Tose za sve``.
A i dalje me tesi to,da si otisao na neko bolje mesto.
Na mestu gde nema zlih i zavidnih ljudi.
Da ti nikad ne skidaju osmeh sa lica,rade iza ledja.
Jedno je sigurno,nikad neces biti zaboravljen.
Eh uvek Bog uzme ono najbolje ne sluteci koliki bol ostavi.
Ostaces zauvek u nasim srcima,u nasem secanju i lepim uspomenama.

5 коментари:

Анонимен рече...

dobro je ovo za toseta.ja sam iz makedonije

Анонимен рече...

tose je bio mnogo dobar covjek.
Zauvjek ce da on biti u nasim srcama.

boze je dobio najbolji andjeo.

tose volim te.
zuvjek cu da milim na tebe i necu da te saboravim.
:(

Анонимен рече...

Zivio Tose, najbolji pjevac u zemlji!!!!

Unknown рече...

Tose nije zic

Unknown рече...

Tose nije ziv