UVREDE


Jel ti to faca ili ti se vrat ispovracao?
*
Mogu li da pozajmim tvoje lice na par dana, dok mi je dupe na odmoru?
*
Da te prihvatim takvu kakva jesi ili da te volim?
*
Trebalo bi da tuzis svoj mozak zbog veleizdaje.
*
Otkud ti ovde!? Ko je ostavio otvoren kavez!!?
*
Nikada necu zaboraviti trenutak kad smo se sreli, mada se i dalje trudim.
*
Sad sam u frci, mogu li da te ignorisem neki drugi put?
*
Prosecni ljudi zive i napreduju. Ti... samo zivis.
*
Izvini, ali izgleda da si me pomesao sa nekim koga je briga za to sto pricas.
*
Kada je Bog bacao inteligenciju na zemlju, ti si nosio kisobran.
*
Ispricacu ti vic od koga otpadaju sise.... a, izvini, izgleda da si ga vec cula.
*
Vanzemaljci su ocigledno zaboravili da ti izvade sondu iz dupeta.
*
Nisam tvoj tip - ne mogu da se naduvavam.
*
Upravo pokusavam da zamislim kakav bi bio sa karakterom.
*
Dobro, dobro, povlacim rec. NeJebi se.
*
Kada te slome samoca i tuga, ka pored sebenemas dobrog druga, kada si sama i sve se oko tebe rusi, poslacu ti K**** a ti ga popusi!
*
Ako mislis da si sama, ako mislis d si ruzna, ako mislis da si odvratna ma pogledaj se u ogledlo videces da jos ima nekoga kao ti!!!
*
Cela familija da ti se zbere, nemate 4.razreda osnovne!
*
Kad bi glupost imala noge, ti bi bio stonoga!
*
Al si me zajebo ko tebe priroda.
*
Dobra si mi ko hleb! Treba te nožem rezat.
*
Ej ne ulazi kod svoje mame u sobu, pravim ti brata.
*
Mama ti je toliko debela, da kad stane na vagu, na vagi piše: nastaviće se!!!
*
Nemoj biti u komi, nemoj biti tuzan, Frankenstein je takodjer bio-ruzan!
*
Da ti je ugradit blesimetar na glavu.....puknula bi kazaljka!
*
Uvek sam voleo zivotinje, no svinju poput tebe ipak ne mogu podneti.
*
Dobro ti mama boji jaja, samo joj reci da promijeni karmin!!!
*
Imas noge kao srna...tanke, krive i dlakave...
*
A znas li pricu o ljubavi, psu i materi? - JEBO TI PAS MATER!!!
*
U tebi ima anticke ljepote ................................. Podsjecaš me na trojanskog konja!!!!!!
*
Zbog takvih kao sto si ti, abortusi su legalizovani u vecini zemalja ! ! !
*
Da ruznoca boli vristo bi po vazdan.
*
Mislio sam da znas sta je sreca, lepa si ti ali kad ti je na glavi vreca.
*
Lijepa si kao srna, ili kako se vec zove ona zivotinja sa surlom.
*
Ajnstajn je rekao: ne vjerujte nikad sjaju u partnerovim ocima jer to samo svjetlost prolazi kroz suplju glavu!!!
*
Niko nije toliki kreten da procita celu ovu poruku,ali uvek se nadje izuzetak..
*
Ginem za tobom nemogu bez tebe kad bolje razmislim ko te jebe KO OVO CITA ULAZI MU KITA...

Нема коментари: