S M S


Poštovani GSM korisniče! Obavještavamo Vas da je trenutno u GSM sustavu prisutan virus koji ćete najlakše otkloniti da Vaš mobilni uređaj bacite na pod. Hvala.

Obavijest iz službe za korisnike: S obzirom na širenje SMS perverzija prisiljeni smo blokirati vašu karticu. Služba nacionalne sigurnosti.

Vaš mobitel stvara poveće smetnje u VIP mreži. Stoga Vas molimo da ga stavite na zemlju i pogodite što većim kamenom. Unaprijed hvala!

Tako lijepo lice, takva figura, te tajnovite oči, zanosan pogled, sexy govor, poljubac kao u bajci, no dosta o meni, kako si mi ti?

Udarna vijest: istraživanje iz Amerike - ljudi koji su loši u krevetu i koji nikada nemaju dobar seks drže mobitel u desnoj ruci dok čitaju poruke! Prema tome...

Iz Pulske psihijatrije Vam javljamo da smo nakon pregleda Vaše kartoteke ustanovili da Vas nažalost ne možemo primiti, jer i mi imamo svoj ugled...


Obavijest MUP-a RM: Obaviještavamo vas da vam se briše kazna od 2 kaznena boda. Ustanovljeno je da ono što ste puhali prometnom policajcu nije bio ALKOTEST.

Sudjeluj u svjetskom danu za borbu protiv mentalnih bolesnika. U znak solidarnosti posalji SMS svom retardiranom prijatelju, kao sto sam to upravo ja ucinio.

Znanstvenici su objavili otkriće da će se radi globalnog zatopljenja Zemlja potopiti, ali ti ne brini - govna plutaju!

Sanjao sam da si kocka šećera, ali ja volim šećer u prahu pa sam te tucao cijelu noć.

Na ovom svijetu živi 6 milijardi ljudi, 4 milijarde radi, 2 spava, 500 se bavi seksom, a samo jedna budala čita ovu poruku!

Ujutro ne jedem jer mislim na tebe, popodne ne jedem jer mislim na tebe, navečer ne jedem jer mislim na tebe, po noći ne spavam jer sam gladan.

Voli onog tko voli tebe, ali pazi da te ne zaje*e. Zato kada kaže umrijet ću za tebe, ti mu reci umri tko te je*e!!!

Molimo Vas da na Vaš mobitel stavite kondom kako bi ličio bar na neki kurac. Hvala!!!

This cat, is a cat, good cat, way cat, to cat, keep cat, an cat, idiot cat, bussy cat, for cat, 20 cat, seconds cat. Sada pročitaj poruku bez riječi cat.

Svaka cigareta skraćuje život 11 minuta, svaki orgazam produžuje život za 15 minuta, znaci pušači, jebite se za život!

Beauty centar LIJEPA vas obavještava da se tretman depiliranja nogu koji ste zakazali za danas odgađa jer nismo uspjeli nabaviti kombajn.


Nisam bila bomba sexy. Otišo si, e pa nek si. Svaka ti je nešto dala, al ja sam te zajebala...

Sinoć sam željeo biti kraj tebe, ležati uz tvoje tjelo, ljubiti tvoje usne, voditi ljubav s tobom...a jutros, jutros sam hvala Bogu trijezan!

Kad gledam nebo vidim tebe, kad gledam sunce vidim tebe, kad gledam mjesec vidim tebe, jebo te, pa daj se makni!

Ostade mi želja pusta da ti da stavim u usta,oči ti suze dok ga tvoj jezik uze, a kad ti niz grlo bijela pjena poteče, osjetit češ kako te plavi Orbit peče.

Ako spavaš probudi se! Ako si budan javi se, ako se ne javiš, jebi se! Ako baš to radiš oooo...oooo...misli malo i na mene!

Ti si moj najbolji prijatelj - kad piješ i ja pijem, kad plačeš i ja plačem, kad se smiješ i ja se smijem, kad se baciš sa balkona ja se opet smijem.

Znaš li u kojem položaju mora biti žena za vrijeme sexa da bi rodila ružno dijete? Pitaj mamu!

Stalno mislim kako da ti se zahvalim a ti si možda i zaboravio... Sjećaš li se kako si mi spasio život kada su me napali pederi, da nije bilo tebe jebali bi mene.

VIP centrala vas obavještava da ste preglupi za mobilno telefoniranje, te vas moli da se ostavite mobitela i uhvatite lopate i krampa.

Dugačko, tvrdo staviš ga u usta pa pomjeriš gore-dolje, naprijed-nazad sve brže i brže i već ti nešto bijelo izlazi iz usta, onda izvadiš četkicu za zube!

Lijepa sam, plava sam, rumena sam. Dala sam i dat cu i sinoc sam i sad cu poljubac u mraku tebi mom djecaku!!!

Je li znaš što je Bog rekao dobrim jebačima? ... Pa naravno da ne znaš...

Nisam lijep kao Brad Pitt, nemam guzu kao Mel Gibson, nisam brz kao Bruce Lee, nisam bogat kao Bill Gates, ni jak kao Rambo, ali zato ližem kao Lessie.

Vaša slika koju ste poslali za playboy nažalost je odbijena, pokušajte sljedeći tjedan u reviji Moj Pas.

Ljubav je kao šah, uvijek konj pokupi damu.

Mobiteli su jedina stvar oko kojeg se muškarci svađaju tko ima manjeg!


Priča se da jebeš plavušu bujnih grudi, plavih očiju, dugih nogu i lica rumena, samo šteta što je gumena!

Umro mi je djed, i ostavio 3 jutra duhana. Pošto si mi najbolja frendica, dat ću ti da mi popušiš jedno jutro.

Lijeva mi je noga Božić, desna Nova godina, a ti dođi između praznika!

Znam da će te ovo što ću ti sad reći razočarati, znaj ni meni nije bilo lako, od nekog moraš saznati istinu - Djed Mraz ne postoji!

Нема коментари: