VICEVI - O Ostalo


Pita sudija optuženog: • Zašto ste razbili izlog i odneli zlatan nakit?• Gospodine sudija, na izlogu je pisalo: "Iskoristite priliku".

Prije vjenčanja: On: Yesss! To! Konačno sam dočekao! Ona: Hoćeš, da idem?
On: NE! Nisam niti pomislio na to! Ona: Voliš me?
On: Naravno! Ona: Jesi li me kad prevario?
On: Ne! Zašto uopće pitaš? Ona: Želiš li me poljubiti?
On: I te kako! Ona: Želiš li me udariti?
On: Nema šanse! Nisam ja takav čovjek! Ona: Mogu li ti vjerovati?
A što se zbilo nakon vjenčanja, pročitaj tekst odozdo prema gore!

Navodno istinit dogadjaj sa ispita iz anatomije na Medicinskom Fakultetu. Jedna devojka je dobila penis (kao ispitno pitanje): Devojka: Penis je muski spolni organ u cijoj se sredini nalazi kost. Dugacak je dvadeset centimetara. (itd...) Profesor (posto je djevojka zavrsila cjelo pitanje): Koleginice, niste lose znali..ali za onu kosku, to vam se ucinilo, a za onih dvadeset centimetara, to ste imali srece..

Taman sam sjeo na WC šokoljku kad začujem glas iz druge kabine:-Hej, kako si?Nisam baš neki tip koji počinje konverzaciju u muškom WC-u ali ipak sramežljivo odgovaram:- Ide, dobro je!Opet glas pita:- I, čime se baviš?Kakvo je to pitanje? U tom trenutku sam pomislio da je vrlo bizarno, pa sam odgovorio:- Pa putujem, baš kao i ti!Tada sam brzo pokušao izaći iz kabine kad začujem pitanje:- Mogu li doći kod tebe?OK, ovo pitanje je ipak previše nastrano za mene, ali sam odgovorio:- Ne....trenutno sam nečime zauzet!!!Tada začujem tip, nervoznog....-Čuj nazvat ću te kasnije. U susjednoj kabini je neki idiot koji odgovara na sva moja pitanja!

Нема коментари: