VICEVI - O Zlatnoj Ribica


Obecala zlatna ribica Muji da ce mu ispuniti jednu zelju,ako je pusti. "Al'sam ti ja srece,kud samo jednu.Sto cu sad?" Misli on,misli i smisli."Daj ti meni da kad pisam,pisam rakiju."Dodje on kuci,pozove prijatelje i pisa u casu i daje im. Svi se cude kako dobra "brlja".Prolazi tako i Fata,pa pozovu i nju:"Vidi bona Fato ovo cudo,Mujo pisa rakiju!!".Kaze Mujo:"Bona Fato,evo ti case pa probaj i ti".Odvrati ona:"Sto ce mi casa,ja cu iz flase"

Nakon brodoloma nasli se Rus, Amerikanac i Makedonac na pustom otoku. Ulove oni zlatnu ribicu koja ce im ispuniti zelje; samo posto ih ima trojica nece svakome po 3 nego svakome po 2 zelje. Rus zazeli cisternu votke i da se nade na crvenom trgu u Moskvi. Amerikanac zazeli cisternu viskija i da se nade u central parku u New Yorku. Makedonac se misli..misli.. "Daj ti meni gajbu pive i de vrati onu dvojicu da je imam s kime popiti."

Nasao Mujo zlatnu zabu i pita je da mu ispuni 3 zelje. Ne moze - kaze zaba - ja sam ti zalatna zaba, mozes dobiti samo jednu. Ok, misli se Mujo, ajd napravit cu da ljudi u Bosni budu sretni i zazeli od zlatne ribice da podjeli Bosnu po kantonima tako da svi budu sretni. Uzela zlatna zaba kartu bosne i gleda, gleda pa veli: Ne znam Mujo, nece to bas ici, daj mi nesto lakse. Misli se Mujo, ajd onda cu uciniti sebe sretnim. I zazeli on da mu zaba od Fate napravi ljepoticu. " A gdje je Fata?" - pita zlatna zaba. Eno je tamo - pokaze Mujo..... De Mujo vrati ti meni one karte Bosne..

Uhvatio crnac zlatnu ribicu i dobije tri zelje kako to vec dolikuje zlatnoj ribici.Zazeli on da bude bjeli, da zivi blizu vode i da neprestano gleda u picke. I pretvori ti njega zlatna ribica u bide.

Ulovio Mujo zlatnu ribicu i kaze njemu ribica: -"Ako me pustis ispunit cu ti zelju!", i Mujo je pusti.

Нема коментари: