VICEVI - +18

Dođe djevojka na ispovijed...
- Jesi li zgriješila, kćeri? - upita pop.
- Jesam... oče.
- A što to.
- Ljubila sam se s dečkom.
- Čekaj, ljubila, ljubila... - pop lista po knjizi.
- Dva očenaša.
- Nije to sve... dala sam mu da me pipa...
- Pipanje, pipanje...
- Pet očenaša.
- Nije ni to sve, dirala sam mu ga.
- Dirala ga, dirala ga, čekaj...
- Deset očenaša.
- Nije ni to još sve... pušila sam mu ga.
- Pušila, pušila, čekaj... - pop ne može naći i pita kolegu s druge strane - Fra Ante, koliko smo dali onoj našoj za pušenje?
Fra Ante odgovara:
- Pa 50 eura, ko uvijek!

Sretne kum kumu, vidi joj zavijen palac pa je upita:
- Šta ti je kumo s palcem?
- Otekao mi.
- Što ga ne staviš na paru, pa će proći otok.
- Gdje na paru?
- Pa u tvoju, znaš već šta.
Uradi kuma tako i izliječi palac. Kroz nekoliko dana ponovo se oni sretnu.
- Kako si kume?
- Nikako, kumo. Otekla mi ona stvar.
- A što ga ne staviš na paru?
- Nemam gdje, kumo.
- Pa, evo, stavi ga u moju...
Zabi joj ga kum a kuma će:
- Eh, kume, mi se liječimo, a da nas neko vidi, reko bi da se jebemo!


U jednom selu zivio momak sa ogromnim kurcem. I, sa kojom god bi djevojkom otisao u krevet dogodilo bi se zlo i ona bi zavrsila u bolnici. Procula se prica i vise nijedna nije htjela sa njim u krevet. Vidjela majka od momka da ce to na lose zavrsiti i da ce joj sin nezenja ostati, pa ga uze jednog dana i odvede "preko sedam gora" u neko selo gdje ih nije nitko poznavao. Tu dogovori na brzinu zenidbu za djevojku koju do tada nije ni vidio. Kad je sve bilo gotovo, vratise se u svoje selo. Prve bracne noci, ona se skinula i ceka nestrpljivo u krevetu, a on, od straha de se ne ponovi isto sto je bilo sa drugim djevojkama, nista. Tako bijase i druge, pa trece i jos mnogo iducih bracnih noci.
Sve dok mladoj nije dosadilo cekati, pa ga upita:
"Jesi li ti mene uzeo za zenu ili za sluskinju?"
"Pa za zenu, naravno."
"Pa daj onda zeni ono sto joj treba."
"Bih ja, ali imam jedan problem. Znas, kad sam bio mali igrao sam se sa prascima i krmaca mi je odgrizla komad kurca. I tako me je sada sramota."
"Ma nije bitno, daj bar to sto je ostalo."
Ugasise svijetlo, skinuse se i poce mladozenja da trpa, najprije trecinu, pa pola i nakraju cijeloga. I sve gleda hoce li se mladoj sto zlo dogoditi, kada tamo - nista.
Kada je sve bilo gotovo, upita mladozenja mladu kako je bilo?
"Pa, nije bilo lose, jos samo da krmaca nije odgrizla onaj komad, bilo bi super."

Нема коментари: