VICEVI - Legendarni


Mladić stoji u redu u supermarketu kad spazi zanosnu plavušu iza njega kako mu maše i smije se. Iznenadio se da mu maše takva ljepotica i iako mu se odnekud činila poznatom, nije imao pojma odakle, pa je upita:- Oprostite, mi se znamo?Ona mu odgovori:- Možda se varam, ali mislim da ste vi otac jednog mojeg djeteta!Film mu se odvrti unatrag na zgodu kad je jedan jedini put bio nevjeran:Rekao je:- Bože, jeste vi striptizeta s moje momačke večeri, koju sam pred svim kompićima ševio na bilijarskom stolu, dok me je vaša frendica mlatila po guzi mokrim celerom i gurala mi krastavac u šupak?- Ne. - odgovori ona - Ja vašem sinu predajem engleski.

Bin Laden i sin gledaju TV kako ruše blizance WTC-a. Nakon nekog vremena pita sin Bin Ladena: "Tata, koji je ovo film?" "Sine ovo nije film, ovo je serija."

Нема коментари: