VICEVI - O Perica


Perica dosao iz skole i kaze: Tata, znas sta smo danas ucili u skoli ?Ne znam sta ? Ucili smo da je covjek postao od majmuna. Mars, pi*da ti materina ako si ti postao nisam ja !

Prof.: "Perice zasto si zakasnio u skolu?"Perica: "Morao sam voditi kravu kod bika."Prof.: "Zar to nije mogao uraditi tvoj otac?"Perica: "Jest ali mama kaze da je ipak bolje da to uradi bik."

Pita Perica tatu: " Tata ko me je doneo na svet?" "Roda." " Jao tata sta ti sve je**s.

Pita Perica tatu:" Koja je razlika izmedju tebe i mame?"" Pitaj mamu."Mama ga posla da pita uciteljicu, koja mu rece : " koji broj cipela nosi tvoja mama?" "Trideset osam"."A tvoj tata?"" Cetrdeset cetiri". "E, vidis razlika je medju nogama."

Perica: Bako, mogu li se igrati s tvojim sisama? Baka: Možeš, Perice, samo nemoj otići daleko.

Nije Perice bilo par dana u skoli i kada se vratio upita ga uciteljica.Zasto nisi dolazio u skolu?Pa umrla mi je baba.Od cega Perice?Umrla je od sexa, kaze Perica.Kako od sexa Perice?Pa lako, sjebala se niz stepenice!

U školi djeca učila rimu. Zada im učiteljica da za domaći napišu par stihova. Sutradan proziva učiteljica i tako dođe na red i Perica. Perica: "Trči đak oko klupe, iz gaća mu viri dupe." Kaže mu učiteljica: "Pa Perice, ti si mogao i napisati: Trči đak oko klupe, iz gaća mu viri d., mi bi te isto razumjeli. Za sutra napiši nove sthove." I tako dođe sutra Perica opet u školu i pita ga učiteljica: "Jesi li napisao?" "Jesam." "Onako kako sam ti ja rekla?" "Jesam." "Dobro, onda pročitaj." "Mi smo mali pioniri, iz gaća nam kurac v."

Dosao Perica kuci iz skole, sav snuzden i kaze caletu:Dobio sam keca!Iz cega? - pita ga otac.Iz veronauke.Kaze pop: "Bog je svuda oko nas, u nama, u svemu zivom i nezivom, u svakoj kuci, u svakom dvoristu"a ja ga pitam:"Jel' ima Boga u Djokinom dvoristu"?On kaze da ima a ja na to: "E ku**c ima, Djoka nema dvoriste"!

2 коментари:

Vicomanijak рече...

Svi vicevi su jako, jako dobri. Volim viceve o Perici. Čitajući ih baš sam se dobro zabavila.

vicevi рече...

I ja sam se zabavio, jako dobro.