VICEVI - PLAVUSA


Dvije plavuse se voze autom pored velikog zitnog polja, kad ugledase jednu plavusu u sred zita kako sjedi u camcu. Plavusa koja je vozila, okrene se i rece ovoj drugoj: -Evo to su one koje ostavljaju utisak da smo glupe. -Da, zaista, da ja znam da plivam, sada bi licno otplivala i udavila je.

Plavusa u poljoprivrednoj apoteci. "Molim vas, dajte mi sjeme za ptice". Prodavac: "A koliko ptica imate"? Plavusa: "Nijednu, ali hocu da zasadim nekoliko".

Došla plavuša na rijeku i želi prijeći na drugu stranu, ali nema mosta, nema čamca i ne zna što da napravi. Ugleda na drugoj strani drugu plavušu i pita ju: -Kako da prijeđem na drugu stranu? Ova joj odgovori: -Pa ti već jesi na drugoj strani!

Dvije se plavuse srele na tramvajskoj postaji: jedna je cekala broj 1,a druga 7. U to naidje tramvaj broj 17 i one sretne u glas povicu: -Bas fino mozemo ici zajedno.

Radila plavusa na kiosku. Dolazi momak i trazi kutiju kondoma. - Za ovdje ili za ponijeti?

Ide Plavusa ulicom i jedan momak zvizne sa strane i kaze joj: "Eej kuda idu te lijepe noge?!" A ona njemu :"Pa kuci su krenule, jedino ako ne dodje nesto izmedju."

Idu dvije plavuse ulicom i nadu ogledalo. Prva ga uzme i kaze: Ij u, gle moja slika! Onda ga uzme druga i kaze: Auu, kako si ruzna!

Isla plavusa avionom u New York. Imala je kartu za drugi razred, ali je sjela u prvi. Dodje stjuardesa i kaze joj da se mora prebaciti iz prvog razreda u drugi. - Ne, meni je ovdje dobro. Dodje kopilot i ponovi joj isto. - Ne,ne, meni se ovdje svidja. Dodje kapetan i nesto joj sapne u uho. Plavusa se digne, kaze: - Pa sto mi to niste odmah rekli, i ode u drugi razred. Pitaju kapetana: - Sto ste joj rekli? - Da prvi razred ne ide za New York.

Hvali se srecna plavusa svojim komsinicama: -Znate, moj sin ide na casove engleskog, francuskog i algebre. -Ma nemojte. -Jeste,jeste. Sine, kazi tetama nesto na algebarskom.

Ulovile tri plavuse zlatnu ribicu i ona im rece da ce im ispuniti tri zelje. Prva kaze: "Hocu da budem pametna", druga: "Hocu da budem pametnija od nje" i treca: "Hocu da budem najpametnija". Ujutru kada su se probudile. Prva je postala smedja, druga crnka, a treca se pretvorila u muskarca.

Plavusa ulazi u sex shop. - " Sto vam je to na ovim policama ?" - " To su vam vibratori" - " Ah, da , cula sam za to ..." -" Onda, jeste li se odlucili ?" -" Da, molim vas onaj s gornje police. " -"Ali, to je aparat za gasenje pozara !

Voze se plavusa,smedokosa i crnka u liftu.... i vide nesto bijelo na zidu.... dode crnka i pipne, polize....hmmmmmm.....to je sperma. Dodje smedokosa uzme na prst i polize...hmmmmm.....nije lose. Dodje plavusa......polize...hmmmmm..... frajer uopste nije iz grada.

Kuca neko na plavusina vrata. Pita plavusa:"Ko jeeee?" Neki momak odgovara:"Raznosac pica!" Na to ce plavusa: "Udju i raznesi je ali na brzaka!"

Dodje Plavusa jedan dan kuci i kaze Muzu: Danas mi je jedan covjek dao 5 dolara da se popnem na drvo. Muz: Budalo jedna, samo je htio da ti gleda u gace. Sljedeci dan.... Plavusa: Danas mi isti covjek dao 10 dolara da se popnem na drvo. Muz: Budalo jedna, samo je htio da ti gleda u gace kao i prosli put. Plavusa: Ovaj put sam ga prevarila, NISAM OBUKLA GACE.

Dvije plavuse u kinu. Ugasila se svjetla, poceo film, kad nakon pet minuta kaze jedna ovoj drugoj: Ej, mene netko je*e! Valjda ce i mene. I ja sam platila kartu.

Našla plavuša bogatog Amerikanca Joea koji ju je jako volio. Ali ona se nije baš željela oženiti s njim, pa je tražila da joj kupi cijeli grad. I Joe kaže: "Joe voli, Joe pati, Joe mora da plati." I tako on njoj kupi cijeli svijet, ali ona još nije bila zadovoljna, pa je rekla da će se oženit s njim, samo ako mu je kurac točno 50 cm. A on kaže: "Joe voli, Joe pati, Joe mora da skrati."

Nazove plavuša te upita: -Oprostite, jesam li dobila 111-555?- S druge strane žice odgovara (takoder plavuša): -Ne, dobili ste sto jedanaest petsto pedeset pet. -Onda oprostite što sam vas probudila. -Nema veze, ionako je zvonio telefon.-

Stoju crnka kraj pruge i ponavlja: "21, 21, 21, 21..." Dođe plavuša, vidi što ova radi i počne i ona: "21, 21, 21, 21..." Dođe vlak i pogazi plavušu, a crnka: "22, 22, 22, 22..."

Statisticki centralni biro je u jednom istrazivanju dosao do zakljucka da plavuse zaista imaju ljepse provode. -Samo sto se ne sjecaju s kime.

Нема коментари: