VICEVI - POLITICKI


Stigao Bin Laden u pakao. Vrag mu kaže:
- Ovdje ti je suđeno da ostaneš ali sve je puno, nemam mjesta viška ali ipak poznajem neke ljude koji su bolji od tebe, pa ćeš sam izabrati s kim ćeš se mijenjati.
Vrag otvara jedna vrata i tu se nalazi George Bush koji pliva, pliva i čim se približi obali ona se pomakne od njega.
Bin Laden kaže:
- Eh, ja ne mogu tako plivati, neću se s njim mijenjati, nek ostane tu.
Vrag otvara druga vrata, a tu se nalazi Tony Blair koji tuca kamenje, ali što više tuca, sve više kamenja mu i donose.
Bin Laden kaže:
- Eh slušaj, imam problema s leđima, to nije za mene, neka Blair ostane tu, neću se mijenjati s njim.
Vrag otvara treča vrata, a tu se nalazi Bill Clinton koji je vezan za krevet, a Monica Lewinsky leži na njemu i puši mu kurac.
Tu Bin Laden kaže:
- E to mi je dovoljno, nek se mijenja sa mnom!
A vrag kaže:
- OK, Monica, biježi odavde.


Političar nakon izbora dolazi kući i govori ženi:˝Gotovo je! Pobijedio sam!˝ Žena, iznenađena:˝Stvarno? Ne lažeš?˝ ˝Ne,draga, sad više nema potrebe!˝

Nabavili Slovenci nuklearnu bombu, i hoce oni isprobati kako djeluje.Sto ce, kako ce, bace oni nju na SAD i pobiju 100 000 ljudi.Prestrashili se oni americhke reakcije i chekali da SAD uzvrati.No proslo dva, tri dana, tjedan, mjesec, godina, a Ameri nisu uzvratili.Mislio slovenski predsjednik da su im Amerikanci oprostili i nazove on Busha.-Pa zasto nas niste napali, kad smo vam pobili 100 000 ljudi? A Bush ce na to:-Jebat cu vam mater samo da vas nadjem na karti!

Sastali se prije 30 godina kod Boga Tito, Nixon i Brežnjev.Dođe Nixon pred Boga i upita ga: "Kada ce Amerikanci sletjeti na Jupiter?" Bog odgovori: "Za 50 godina." I Nixon se rasplače: "Ja to neću doživjeti!" Dođe Brežnjev pred Boga i upita ga: "Kada će Sovjetski savez voditi samostalnu vanjsku politiku?"Bog odgovori: "Za 75 godina." I Nixon se rasplače: "Ja to neću doživjeti!"Dođe Tito pred Boga i upita ga: "Kada će Jugoslavija imati visoki životni standard?"I Bog se rasplače: "Ja to neću doživjeti!"

Dođe Tuđman u pakao i vidi na zidu puno satova .Pa pita džavola čemu svi ti satovi na zidu Džavo mu odgovori: Kad netko napravi neko zlo kazaljka mu se na satu pomiče za jednu sekundu A onda pita: A gdje je moj sat Eno ga u uredu , služi mi kao ventilator.

Letio boeing 747, otkazao motor, a ostala 3 padobrana. Dođe prvi čovjek: "Ja sam Cobe Bryant, naj igrač u NBA, moram preživjeti." Uzme padobran i skoči. Dođe žena i kaže: "Ja sam Shakira, najpjevačica na svijetu, moram se spasiti." Uzme padobran i skoči. Dođe treći i kaže: "Ja sam George Bush, predsjednik SAD-a i najpametniji čovjek na svijetu. Moram se spasiti da bi oslobodio svijet od terorista." Uzme padobran i skoči. Nakon pola minute pita 8-godišnje dijete mamu: "Mamice, a zašto je ovaj što tvrdi da je najpametniji čovjek na svijetu uzeo moju školsku torbu?"


Нема коментари: